Beautycentrum Oosterbeek

The place to be voor beauty, wellness & fitness

Het Plein als ontmoetingsplek
sinds de jaren '50

Na de oorlog ontstond op de kruising van Weverstraat en Van Toulon van der Koogweg het “plein”. Eerst als locatie voor noodwinkels. Bij voltooiing daarvan bleek het “plein” nog slechts als ontmoetingspunt. In 1956 werd hier het postkantoor voor Oosterbeek gebouwd.

Het postkantoor maakte later plaats voor moderne winkels en in het markante pand zijn nu gevestigd De Haarspa by Falasco en Restaurant ’t Postkwartier.  Met de overige invulling voor beauty, wellness & fitness, wordt Plein 1946 het ‘ontspannen gezicht’ van Oosterbeek.

Even een moment voor jezelf

De ontwikkeling van een centrum voor beauty, wellness en fitness past goed bij het huidige straatbeeld en de behoefte naar de uitbreiding van exclusief ontspannen.

De 17 units in Beautycentrum Oosterbeek bieden ruimte voor bijvoorbeeld een praktijk voor massage, gewichtsverlies, pedicure, manicure, botox en fillers, yoga, fitness, schoonheidsspecialist en meer.

Door de vele straatjes met leuke winkeltjes, boetiekjes en speciaalzaken is de aantrekkingskracht van Oosterbeek groot en een heerlijke locatie voor een gezellige lunch, lekkere kop koffie of een goed glas wijn én een moment voor jezelf.

Oosterbeek is goed te bereiken en heeft goede parkeergelegenheden.

Het centrum

In het Beautycentrum zijn reeds gevestigd De Haarspa by Falasco (begane grond) en Restaurant ’t Postkwartier (souterrain). De 17 units worden ontwikkeld op de begane grond en in het souterrain.

De centrale entree van het beautycentrum bevindt zich aan de zijde van de Van Toulon van der Hoogstraat. Uw cliënten komen binnen in een trendy ruimte met een receptie en loungehoek.

Het pand is voorzien van een parketvloer, verlichting, toiletruimte in het souterrain, airco, alarm en wifi. De onderlinge units worden opgeleverd met een eigen pantry.

De bedrijven die onderdeel zijn van Beautycentrum Oosterbeek, maken ook gebruik van de promotie-activiteiten van het centrum. Denk daarbij aan een eigen gedeelte op de corporate website, gebruik van de Facebookpagina, gezamenlijke uitingen zoals posters, flyers en cadeaubonnen, gezamenlijke acties, etc. Jaarlijks wordt er aan ieder bedrijf een bijdrage voor de marketing & reclame in rekening gebracht.